Metodologia admiterii: mixtă
Examenul de verificare a cunoștințelor de specialitate este de tip eseu
- Media este obținută în baza:
(a) notei la eseul argumentativ (pondere 20%), nota minimă fiind 5;
(b) mediei generale de la examenul de licență (pondere 30%) ;
(c) mediei generale a anilor de studiu (pondere 50%).
Criterii de departajare:
• Media obținută la examenul de finalizare a studiilor de licență.
• Nota obținută la proba de cunoștințe generale și de specialitate din cadrul examenului de licență
Eseu argumentativ:
Eseul va fi încărcat pe platforma de admitere.
Tema eseului argumentativ este:
Studiile universitare de master - o treaptă necesară în formarea de specialitate și profesională continuă
Criterii generale de întocmire a eseului constă în:
• Expunerea contribuției aduse de programul de master la dezvoltarea profesională continuă.
• Importanța specializării dobândite în dezvoltarea managementului educațional / serviciilor educaționale / educației speciale.
• Gradul în care acest program de master corespunde planurilor de dezvoltare a carierei.
Criterii tehnice:
• textul tehnoredactat cu TNR 12, spațiere la 1,5 cm, aliniere text în pagină - Justify; diacritice în text;
• dimensiuni margini: 2,5 cm sus, jos, dreapta, stânga;
• întindere: în jur de 2000 - 2500 cuvinte.
Bibliografie:
Bogathy, Z., C., Sulea (coord.) (2008). Manual de tehnici şi abilităţi academice. Editura Universităţii de Vest. Dumitru, I. Al. (2008). Consiliere psihopedagogică. Baze teoretice și sugestii practice, Polirom. - Cap. Managementul carierei
Socaciu, E., Vică, C., Mihailov, E., Gibea, T., Mureșan, V., Constantinescu, M. (2018). Etică și integritate academică, Editura Universității din București