Denumirea programului de studii postuniversitare
Managementul comportamentelor disfuncționale în context educațional. Metoda Life Space Crisis Intervention (LSCI)

Managementul comportamentelor disfuncționale în context educațional. Metoda Life Space Crisis Intervention (LSCI)
Cunoștințe:
RI1. Studentul va putea analiza oportunitatea aplicării unei strategii de intervenție disciplinară în funcție de context (C1);
RI2. Studentul va putea explica impactul stresului, traumei, abuzului și neglijenței asupra dezvoltării în ontogeneză (C2);
RI3. Studentul va putea analiza critic cauzele și dezvoltarea Ciclului Conflictului pe baza modelului LSCI (C1);
RI4. Studentul va putea identifica unul dintre cele șase pattern-uri comportamentale disfuncționale (C2).
RI5. Studentul va aplica cu responsabilitate principiile pozitive în educarea și disciplinarea copiilor în contexte diferite (C3);
RI6. Studentul va aplica metode specifice de intervenție adecvate rezolvării conflictelor și menținerii disciplinei în diverse contexte educaționale (C1);
RI7. Studentul va facilita învățarea comportamentală a elevilor în situații de stres (C2);
RI8. Studentul va aplica tehnici de abordare, de-escaladare și intervenție specifice pattern-urilor comportamentale disfuncționale (C2).
Responsabilitate și autonomie:
RI9. Studentul va demonstra grijă, empatie și sprijin pentru copii și adolescenți în situații de criză (C1);
RI10. Studentul va promova o abordare pozitivă în educare, disciplinare și terapie (C2);
RI11. Studentul va îndeplini activitățile educaționale cu responsabilitate (C3);
RI12. Studentul va respecta normele deontologice (C3).
Admiterea la programul de studii postuniversitare se face pe bază de cerere și dosar de înscriere pe platforma admitereonline.uvt.ro și eseu argumentativ.
La acest program de studii postuniversitare de dezvoltare și formare profesională continuă pot participa absolvenți de studii universitare cu diplomă de licență sau echivalentă.
· Buletin/carte de identitate;
· Certificatul de naștere;
· Certificatul de căsătorie (dacă este cazul);
· Diploma de licență sau echivalentă;
· Foaia matricolă/suplimentul la diploma de licență;
· Adeverință care atestă desfășurarea activității profesionale în învățământul preuniversitar/universitar (dacă este cazul).
Pentru disciplina Concepte de bază ale metodei LSCI, examinarea cunoștințelor teoretice se va realiza printr-o grilă de evaluare, cu notare de la 0 la 9, cu un punct din oficiu. Nota minimă de promovare este 6.
Pentru disciplina Principii și tehnici de intervenție specifice metodei LSCI, evaluarea va consta într-o probă practică, de tip joc de rol, pentru examinarea abilităților de intervenție achiziționate. Notarea este de la 0 la 9, cu un punct din oficiu. Nota minimă de promovare este 6.
Examenul final va consta într-o probă practică tip joc de rol, calificativele fiind admis/respins.
Mijloacele didactice utilizate sunt (listă neexhaustivă, poate fi completată și cu alte mijloace):
în curs de actualizare.
Programul se va organiza pe module de studiu, conform planului de învățământ, alternând unitățile de studiu axate pe achiziția și consolidarea cunoștințelor teoretice cu module de activități practice, experențiale, centrate pe achiția de abilități și atitudini.
Durata de pregătire (în ore de activități didactice) pentru realizarea obiectivelor propuse, este de: 48 de ore, echivalentul a unui număr de 4 credite de studii transferabile (3 + 1 credit aferent examenului de absolvire).
Durata programului este de 4 săptămâni.
Înscrie-te acum la cea mai mare universitate din vestul țării!