Denumirea programului de studii postuniversitare
Strategii de educație și disciplinare pozitivă în școală
Strategii de educație și disciplinare pozitivă în școală
Program postuniversitar de formare și dezvoltare profesională continuă
Universitatea de Vest din Timișoara
Conf. univ. dr. Ioana DÂRJAN
ioana.darjan@e-uvt.ro
22
Certificat de atestare a competențelor profesionale
1500 lei
30
15
240 ore activități didactice
Clinica Universitară de Terapii și consiliere Psihopedagogică a Universității de Vest din Timișoara; Al Ghazi și Asociații Societate Civilă Profesională de Psihologie Timișoara. Acest program de studii postuniversitare de formare și dezvoltare profesională continuă este avizat de către Colegiul Psihologilor din România și creditat cu 240 de credite profesionale.
Științe ale educației
Științe ale educației
Psihologie și științe comportamentale
Științe sociale
01 Education
018 Inter-disciplinary programmes and qualifications involving education
0188 Inter-disciplinary programmes and qualifications involving education
H.S. nr. 103/20.12.2019
54
Cunoașterea metodelor, tehnicilor și procedeelor utilizate în intervenția psihopedagogică;
Cunoaștea conceptelor, teoriilor, modelelor și tehnicilor specifice de consiliere, orientare și asistare psihopedagogică a diverselor categorii de persoane/grupuri educaționale. |
Abilități de disciplinare pozitivă, proactivă și preventivă a elevilor cu probleme emoționale și coportamentale;
Abilități de organizare și derulare a programelor preventive și de intervenție în domeniul disciplinării; Abilități de intervenție și de rezolvare a situațiilor de criză în spațiul de viață al elevilor. |
Aplicarea eficientă a abilităților de consiliere în situații conflictuale, în mediul educațional.
Capacitatea de a respecta și de a demonstra empatie pentru persoanele în situații de risc;
Capacitatea de a accepta necondiționat persoanele în situații de risc; Capacitatea de a realiza activități de advocacy pentru persoanele în situații de risc. |
Educație pozitivă
Psihopatologia dezvoltării Intervenție și suport comportamental pozitiv la nivelul întregii școli (PBIS) Intervenția în criză în spațiul de viață – LSCI – introducere și tehnici de bază |
Intervenția în criză în spațiul de viață – LSCI – intervențiile solicitate
2330 Profesori in invatamantul secundar
2341 Profesori in invatamantul primar
2342 Educatori in invatamantul prescolar
2352 Instructori-formatori pentru elevi cu nevoi speciale
2359 Specialisti in invatamant neclasificati in grupele de baza anterioare
2634 Psihologi
8510: Învățământ preșcolar
8520: Învățământ primar
8531: Învățământ secundar general
8559: Alte forme de învățământ
Absolvenți de studii universitare cu diplomă de licență sau echivalentă
Profesioniști și specialiști din domeniul educațional
Diploma de licență sau echivalentă / diploma de absolvire a învățământului superior de scurtă durată
Foaia matricolă/suplimentul la diploma de licență Certificatul de naștere Certificatul de căsătorie Buletin/carte de identitate |
- Programul de studii este înregistrat în Registrul Național al Programelor Postuniversitare (RNPP)
-
15 module a câte 3 zile (vineri, sâmbătă, duminică)