Denumirea programului de studii postuniversitare
Strategii de educație și disciplinare pozitivă în școală
Strategii de educație și disciplinare pozitivă în școală
Cunoașterea metodelor, tehnicilor și procedeelor utilizate în intervenția psihopedagogică;
Cunoaștea conceptelor, teoriilor, modelelor și tehnicilor specifice de consiliere, orientare și asistare psihopedagogică a diverselor categorii de persoane/grupuri educaționale. |
Abilități de disciplinare pozitivă, proactivă și preventivă a elevilor cu probleme emoționale și coportamentale;
Abilități de organizare și derulare a programelor preventive și de intervenție în domeniul disciplinării; Abilități de intervenție și de rezolvare a situațiilor de criză în spațiul de viață al elevilor. |
Aplicarea eficientă a abilităților de consiliere în situații conflictuale, în mediul educațional.
Capacitatea de a respecta și de a demonstra empatie pentru persoanele în situații de risc;
Capacitatea de a accepta necondiționat persoanele în situații de risc; Capacitatea de a realiza activități de advocacy pentru persoanele în situații de risc. |
Educație pozitivă
Psihopatologia dezvoltării Intervenție și suport comportamental pozitiv la nivelul întregii școli (PBIS) Intervenția în criză în spațiul de viață – LSCI – introducere și tehnici de bază |
Intervenția în criză în spațiul de viață – LSCI – intervențiile solicitate
Absolvenți de studii universitare cu diplomă de licență sau echivalentă
Profesioniști și specialiști din domeniul educațional
Diploma de licență sau echivalentă / diploma de absolvire a învățământului superior de scurtă durată
Foaia matricolă/suplimentul la diploma de licență Certificatul de naștere Certificatul de căsătorie Buletin/carte de identitate |
- Programul de studii este înregistrat în Registrul Național al Programelor Postuniversitare (RNPP)
-
15 module a câte 3 zile (vineri, sâmbătă, duminică)
Înscrie-te acum la cea mai mare universitate din vestul țării!